- Třeba pracovní návyky. Už teď můžeme vidět spoustu lidí, jak pracují doma, na "home-office" a ejhle, ono to tak nějak jde! A řada věcí dokonce i lépe.
- Učíme se efektivněji využívat komunikační prostředky: Jak optimálně využívat "Call Conference", jak zpracovávat mailové zprávy a zadávané úkoly, jak si předávat informace, abych kolegy nemusel (zase) obvolávat ... a oni mne.
- Studujeme na dálku (doma) ať již připojením do virtuální učebny s lektorem nebo pasivní formou - sledováním předtočeného webináře.
- Někteří manažeři s překvapením zjistili, že lidé dokáží pracovat i bez jejich neustálého dohledu!
- A taky snad zjistili i to, že má smysl zabývat se ohroženími svého byznysu, zamyslet se nad tím, co pro ně znamená a jak jej ochránit. Prostě krásně, skoro česky, zabývat se Business Continuity Managementem nebo alespoň kontextem organizace (jak to uvažuje ISO 9001).