Jste zde: Domů  /  Služby  /  Expertní služby  /  Ochrana spotřebitele

Ochrana spotřebitele

Na ochranu trhu a spotřebitelů nejen směřuje řada právních požadavků, na jejichž plnění dohlíží zákonem určené subjekty (ČOI, ČZPI, Živnostenský úřad atd.), ale spotřebitelé sami očekávají určité chování a jednání

Pomůžeme s identifikací příslušných právních požadavků a jiných požadavků a poradíme, jak je splnit.

Poskytneme Vám zpětnou vazbu,

  • jak může Váš zákazník vnímat chování a jednání Vašich pracovníků
  • jak může Váš zákazník vnímat vaši společnost
  • míře plnění právních požadavků

Informujeme

22.4.

Nové vydání APQP

Zkraje března vyšla nová verze Příručky APQP (3rd Edition) a zcela nová Příručka CP (Control Plan).
Obě jsou k zakoupení na stránkách AIAG (https://www.aiag.org/).
Anebo se můžeme sejít a změny prodiskutovat. Záleží na Vás :)

Více »
22.4.

ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 50001 - nové revize

Ke konci února byly uvolněny nové revize uvedených standardů. Originály jsou k dispozici, na český překlad si ještě chvilku počkáme.

Současné změny jsou nepatrné (viz https://www.iso.org/obp/ui/en/#iso:std:iso:9001:ed-5:v1:amd:1:v1:en), na významnější si údajně počkáme až do 2030.

Více »

Nejbližší akce

V současné době nejsou naplánovány žádné akce.

Zobrazit všechny akce »